Stockholms Universitet Kungliga Tekniska Högskolan






SEMINARIET

Det finns en sak gemensamt för företag i alla branscher. Den är inte alltid lätt att förstå eller ens identifiera, men är fortfarande den mest kritiska faktorn för att uppnå framgång. Det handlar om relationen till kunden.

På alla marknader hårdnar konkurrensen med skickligare aktörer och tätare mediabrus. Kunden hamnar allt mer i centrum av diskussionen om hur man når framgång med sin verksamhet

Välkommen till en dag om hur företag uppnår framgång i relation och kommunikation med kunden. En dag ni inte bör missa!

 

När? Onsdag 14 april 1999, kl 8:30-17:00
Var? Aula Magna, Stockholms Universitet, Frescativägen 10 (karta)
Hur?

För att kunna belysa området har vi anlitat en rad mycket kompetenta talare som vet hur företag effektivast skall nå ut till sina kunder.

 


Sidansvariga: srkb2000.www@e.kth.se